Over Mij

Wie ben ik en waarom ben ik begonnen met Digi-Tom?

De oorsprong

Tijdens mijn jeugd had ik nooit gedacht dat ik later ondernemer zou worden, hoewel ik altijd al ondernemend en eigenwijs was. Tijdens mijn carrière ontdekte ik dat niet iedereen bereid is nét dat stapje extra te zetten of dezelfde intenties heeft. Gedreven door mijn nieuwsgierigheid en de ambitie om marketing- en designtools écht te doorgronden, heb ik mezelf een breed scala aan vaardigheden eigen gemaakt. Toen ik besefte dat ik met deze kennis gelijkgestemde mensen kon helpen bij het opstarten van een bedrijf of het stimuleren van verkoop, besloot ik begin 2024 naast mijn fulltime baan mijn eigen bedrijf te starten. Zo is Digi-Tom ontstaan.

Mijn marketing aanpak

Ik ben een hands-on marketeer die op strategisch, tactisch en operationeel niveau opereert en adviseert. Ik analyseer alle aspecten van een bedrijf die invloed hebben op de verkoop van het product of de dienst aan de betreffende doelgroep(en). Vervolgens stem ik mijn marketingplan af op de doelstellingen van de organisatie. Door de jaren heen heb ik een gestroomlijnde werkwijze ontwikkeld op basis van bewezen marketingtools. Hierdoor kan ik relatief snel een gestructureerd en eenvoudig te implementeren marketingplan opstellen waarmee elk bedrijf effectiever en efficiënter resultaat kan behalen.

Digi-Tom digital marketing bureau in Emmen

Sport

Met al dat denkwerk is het soms fijn en gezond om de bloedsomloop in de rest van het lichaam te stimuleren. Daarom ben ik regelmatig in de sportschool te vinden. Daarnaast sta ik ook altijd open voor een potje padel, voetbal, frisbee, jeu de boules of een wandeling.

Natuur

Als ik ergens rustig en gelukkig van word, dan is het wel onverstoorde natuur. Van mooie rivieren en meertjes in de bergen tot vulkanen en gletsjers. En van wilde dieren tot mooie natuurverschijnselen, prachtig.

Nerd

In mijn jeugd bracht ik op regenachtige en koude dagen uren door achter de computer. Vooral strategiespellen zoals Tiberian Sun en Age of Empires, of simulatiespellen zoals RollerCoaster Tycoon, hadden mijn interesse. Naar mijn idee waren die spellen niet alleen leuk, maar ook leerzaam en uitdagend. Tegenwoordig besteed ik meer tijd aan tools die ik kan gebruiken voor Digi-Tom. De mogelijkheden en de keuze aan software zijn tegenwoordig eindeloos, en ik blijf graag up-to-date zodat ik deze effectief kan toepassen.

Koken

Goede voeding vormt de basis voor een gezond en fit lichaam. Daarom eet ik doorgaans gevarieerd en gezond. Ik probeer regelmatig nieuwe, gezonde gerechten uit, maar een stevige burger met bacon en kaas of een perfect medium rare rib-eye kan ik zeker niet weerstaan. In de lente en zomer gaat de BBQ dan ook regelmatig aan.

Jouw droom. Onze missie.

Constante ontwikkeling

Door een model zoals de PDCA-cyclus (Plan, Do, Check, Act) te gebruiken, creëer je binnen een organisatie een continu proces van leren en verbeteren.

We hebben een antwoord

Veel gestelde vragen

Vanaf 2017 ben ik werkzaam in de (online) marketing, dus 8 jaar.

De laatste jaren hoofdzakelijk internationale B2B vanwege mijn full-time baan, maar daarnaast heb ik ook een eigen webshop en uiteenlopende side projecten. In het verleden bij We’R Media deed ik de online marketing voor allerlei bedrijven. Van kappers tot installatiebedrijven en van zorginstellingen tot uitzendbureaus.

In het kort bij online marketing, grafische vormgeving en webdesign. Hierbij kijk ik altijd naar het grotere plaatje en dat begint met het ontwikkelen van een marketing strategie en een plan van aanpak op maat. Vervolgens het ingang zetten van het plan, zodat het op de juiste manier wordt uitgevoerd en het beoogde resultaat oplevert. 

Vanuit een stage aan de Hanzehogeschool Commerciële Economie heb ik in de keuken kunnen kijken van Traffic4u, dat was destijds één van de eerste grote online marketing bureaus in Nederland. Ik heb daar gewerkt voor klanten als Wehkamp, G-star, Tommy Hilfiger, TUI, Kras, Landal, ICI PARIS XL, Winparts.nl, Allekabels.nl en BCC. Vervolgens heb ik een belangrijke rol gehad in de groei van We’R Media (webdesign & marketingbureau) in Emmen. Op een gegeven moment kregen we steeds grotere klanten bij We’R Media en zo kwam ik mijn huidige werkgever Manter tegen. Een toonaangevende fabrikant van weeg- en verpakkingsmachines voor o.a. aardappelen, groenten en fruit.

Ja, ik beheer 2 internationale Google Ads accounts en genereer jaarlijks tientallen kwalitatieve leads voor machines die tonnen kosten.

Hoofdzakelijk met WordPress met bijbehorende plug-ins: WooCommerce (webshops), Elementor Pro en WP Bakery. Ook ben ik bekend met Shopify. 

Ja, ik kan alles op je website meetbaar maken en ook Facebook pixels etc. installeren.

Ja, met deze cookieloze vervanger voor Google Analytics kan ik de statistieken van je website of webshop inzichtelijk maken, conversies meten en koppelen met Google Ads. Dit maakt het mogelijk om de targetingmethode ‘conversie-optimalisatie’ te gebruiken, waardoor je advertenties beter gericht worden op je doelgroep.

Klaar om gas te geven?

Laat een bericht achter!

Emmen centrum Digi-Tom Porsche
small_c_popup.png

Contactformulier

Laten we je wensen bespreken